De fapt, acest bărbat a existat în mine dintotdeauna.

Promiteam pentru azi (ce-i drept, azi dimineață…) un interviu acordat de Keremcem cotidianului Hürriyet. Este cel mai amplu interviu văzut de mine până acum. Mă refer la cele care îl au protagonist, desigur.

Iată traducerea integrală a interviului!

Sursă:

http://www.hurriyet.com.tr/keremcem-sekse-kadin-gozuyle-bakabiliyorum-40096432

 

Keremcem: ‘Pot privi sexul prin ochii unei femei’

A intrat în lumea muzicii pop drept prințul romantic al tinerelor fete. Cu cravatele și costumele sale, a atașat numelui său titulatura de „domn„. Pe lângă muzică, a început să facă și actorie. S-a căsătorit brusc cu actrița Seda Güven. A divorțat după puțin timp. Și-a deschis sufletul către o nouă dragoste, aceea a partenerei sale de rol- Ezgi Asaroğlu. A trăit toate acestea în tăcere. Ne-am întâlnit cu Keremcem penttru a vorbi despre noul său single „Biri mi Var?„. A vorbit, pentru prima oară, despre motivele divorțului, ceea ce trăieșe cu

Ezgi Asaroğlu și noua sa viață.

Interviu de : Hakan GENCE

Fotografii: Fethi KARADUMAN- Mehmet TURGUT

Să începem cu ceva ce a stârnit curiozitatea tuturor: povestea divorțului dumneavoastră. V-ați căsătorit, pe neașteptate, cu Seda Güven la Paris. Declarațiile de dragoste au împodobit titlurile din presă. După nouă luni, a apărut știrea divorțului.

  • De fapt, relația noastră nu începuse, așa cum s-a crezut, brusc. Dar atât căsătoria cât și divorțul au surprins presa. În fine, dacă mi s-ar fi spus „la 30 și ceva de ani ve fi un bărbat căsătorit și divorțat, n-aș fi crezut.„ Dar s-a întâmplat.

ke5

Ce s-a întâmplat de ați divorțat?

  • În dragoste, căsnicie, relațiile de familie trebuie să existe armonie. Când acea armonie dispare și nu întrevezi speranțe pentru viitor,e cazul să te întorci la țărm înainte de a aduce mai multe prejudicii reciproc, relației și căsniciei. După toate cele spuse de mine, n-aș vrea să se creadă că, timp de nouă luni, n-a existat respect, că nu ne-am străduit, că nu s-a trăit o relație. Noi am avut curajul să punem punct tocmai pentru a nu se ajunge la o astfel de dimensiune.

Ce lecție v-au dat cele trăite ?

  • Am învățat că nu trebuie să exagerezi în privința căsătoriei. Dacă nu a fost să fie, n-a fost să fie! A te căsători și divorța pare o lipsă de respect față de instituția căsătoriei. Cred că este o și mai mare lipsă de respect continuarea unei căsnicii care nu merge.

Când v-ați căsătorit, oricum jucați în serialul , ‘O Hayat Benim’ alături de Ezgi Asaroğlu… Ați divorțat și ați început o relație cu doamna Ezgi. Sunt adevărate zvonurile conform cărora v-ați înșelat soția cu Ezgi Asaroğlu?

  • Nu știu dacă s-a văzut așa, dar astfel de acuzații n-ar trebui să se facă atât de ușor. Relația mea cu Ezgi a început după divorț. Când sunt împreună cu cineva, este imposibil să existe și altcineva. Cei care mă cunosc câtuși de puțin, știu foarte bine acest lucru.

ke3

Nu v-a fost teamă că așa se va vedea?

  • Teama nu ajută la nimic. Trebuie ca în viață să scăpăm de teama cu privire la cum ar interpreta ceilalți oameni ceea ce facem noi în viață. Există un singur adevăr, iar eu și Ezgi îl cunoaștem. Este suficient.

IUBESC SĂ FIU MARTOR ÎN VIAȚA LUI EZGI

Ezgi Asaroğlu era, de un an și jumătate, la studiouri, în fața dumneavoastră. Ce s-a întâmplat, până la urmă, de v-ați îndrăgostit?

  • Eu și Ezgi eram prieteni. Prietenia s-a transformat apoi în iubire. Este o femeie profundă. Văd această profunzime în educația ei, modul cum privește viața și evenimentele, relația cu mine.

Sunteți în același proiect cu persoana iubită. Sunteți împreună acasă și la studiouri. A fi tot timpul împreună nu plictisește la un moment dat?

  • Avem un timp rezervat doar pentru noi și prietenii noștri. Nu vorbim doar despre serial. De pildă, eu am colecție de fotografii. Și Ezgi face fotografii frumoase. (aici fotografia s-ar putea interpreta și pictură, dar tind să cred că este vorba despre fotografie zice traducătorul J ) Discutăm despre acestea. Vormi despre cărțile citite, filmele vizionate. Suntem martori unul în viața altuia. Iubesc să fiu martor în viața lu Ezgi.

ke6

“ Se spune că cine s-a fript cu lapte suflă și în iaurt. Păstrați distanța față de căsătorie ?

  • Nu, viața este ceea ce ți se întâmplă în timp ce-ți faci planuri. A trecut mult de când am lăsat la o parte regretele.

Zilele trecute au întrebat-o pe Ezgi Asaroğlu “ Vă gândiți la căsătorie?„ și aceasta a răpuns „Prefer să trăiesc momentul…„. V-a supărat acest răspuns?

  • Au crezut că m-am supărat, dar acea privire a mea era de fapt semn de apreciere. Aș semna sub acel răpsuns.

 

SUNT UN BĂRBAT PLIN DE TESTOSTERON, DAR TRĂIESC GÂNDIND CU INIMA

 

Sunteți actor și cântăreț. Pe de o parte există de-álde Kenan, Kıvanç, pe de altă parte de-álde Tarkan, Serdar… Nu este grea lupta pe două fronturi deodată?

  • Nu văd nimic ca pe o luptă, nu mă războiesc cu nimeni. Eu nu vreau să fiu parte a unei astfel de lupte. Singurul meu război este cu războiul.

Până acum ați fost mereu pe partea garantată: „Prințul romantic, pe cal alb,al adolescentelor„… Dar cu infrastructura pop a noului cântec, intrați pe un teritoriu mai riscant. În fața mea se află acum, în locul băiatului cuminte, în costum, de acum 12 ani, un bărbat sexi.

  • De fapt, acest bărbat a existat în mine dintotdeauna. Dacă abia acum reușesc să-l arăt, este datorită libertății mele, în perspectiva asupra vieții și a modului de viață, cât și a faptului că-mi este mai puțin teamă Poate că la începuturi mi-am ascuns această latură, dar nu a durat prea mult.

ke2

 De ce ați ascuns-o?

  • Există niște tipare cu care muzica pop și actoria încearcă să te includă în ele. Acestea le poți accepta sau nu. Eu nu le-am putut accepta. Sunt fericit. Și de acum încolo voi compune și interpreta cântecele pe care le vreau. Aceasta este viața mea.

Ce loc ocupă sexul în viața dumneavoastră?

  • Sigur că este important, dar nu este în centrul vieții mele. După părerea mea, sexul nu este un scop. Dar bărbații îl privesc puțin din această perspectivă. Drept ceva mai mecanic… Eu pot privi sexul prin ochii femeii.

Care este diferența dintre modul în care privesc sexul femeia și bărbatul?

  • Pe bărbați îi dirijează testosteronul. Sigur că și eu sunt un bărbat plin de testosteron, dar trăiesc gândind cu inima.

 

ACTORIA ADUCE CÂȘTIGURI MAI MARI DECÂT MUZICA

 

Avansați în clasamentul junilor din televiziune. Pot face actorie toți cei care cântă?

  • Toată lumea poate face orice. Nu știu dacă ar avea succes. Actoria a apărut când nici nu mă gândeam la ea, odată cu acceptarea unei oferte. Ca actor am fost descoperit de Fatih Aksoy. Îmi place actoria. Am studiat, am ascultat, am muncit. Și continui să fac toate acestea. Faptul că azi filmăm episodul 93 din „O Hayat Benim„ și reacția telespectatorilor, mă fac să mărturisesc că am făcut bine că am continuat.

Care din ele aduce mai multe câștiguri?

  • În situația de azi a muzicii din țara noastră, sigur că actoria!

ke1

CULISELE INTERVIULUI

** Ne întâlnim în casa lui din Ortaköy. Cât îl aștept, încep să fac ture prin livingul cu un mic balcon cu vedere la piscină. Pereții sunt plini picturi din colecția sa (aha, deci despre picturi e vorba…) . Între timp , el vine de mai jos. Luăm câte un ceai și ne instalăm în colțul din living..

**  Primul interviu i l-am luat,când intrase în piața muzicală, în urmă cu 12 ani. Atunci se afla în fața mea un băiat cu sacou și cravată, un băiat stânjenit. Acum, în locul vechiului Keremcem, în fața mea se află un bărbat mai matur. A ales o ținută lejeră, jeanși și tricou. În locul slăbuțului de ieri, văd un om cu mușchi. Experiențele trăite se reflectă în ridurile fine de la marginea ochilor.

**  Este la fel de emotiv… Mă întreabă: “ Să vorbim un pic, apoi să începem interviul?” Îi respect dorința preț de câteva clipe, dar teama nu ajută așa că deschid reportofonul și începem.

ke4

CINCI CĂI DE A-L CUNOAȘTE ÎNDEAPROAPE PE KEREMCEM

  • Nu m-a deranjat deloc că am fost perceput precum un domn. Dar în afara aceste percepții, sunt un om căruia îi place să se distreze, nu-i este teamă să-și asume riscuri, își interpretează și modelează viața după bunul plac.

  • Flirtez. Este o particularitate ce ține omul în picioare… Limita se termină la fidelitate.

  • Nu am ochi pentru o altă femeie în afara celei cu care sunt. Este orientarea mea interioară, din interiorul meu în interiorul ei.

  • În zilele noastre se crede că a fi gol înseamnă a fi sexi. E o chestiune de atitudine. De exemplu, atitudinea cântăreței Dua Lipa din clip arată cea mai sexi femeie pe care o poți vedea pe ecran.

  • Dacă gândiți că sunt sexi, aceasta devine o realitate prin atitudinea mea. Cel mai sexi este omul care este împăcat cu sine.

 

6 comments

  1. Dziękuję za wierne tłumaczenie. 🙂

    Doskonały wywiad pokazujący jak Keremcem dojrzał mentalnie i nauczył się poruszać w świecie mediów.

    Cieszy mnie, że pięknie opisał swój związek z Seda (powiedział nie za dużo ale z wyczuciem) i podkreślił kiedy rozpoczął nowy związek z Ezgi.
    Jako typowy Koziorożec podkreślił, że wierność i szacunek w związku jest najważniejszy, a gdy go nie ma, lub się go straci, to lepiej zakończyć małżeństwo niż ranić się trwając w toksycznym związku. Wierzę, że póki z Seda nie zdecydowali się na rozwód to nie pozwolił sobie na myślenie o rozpoczęciu nowego związku bo taka jest Jego natura. Mimo, że serce i dusza chce, to rozum i uczciwość nie pozwolą na zdradę partnera. Brawo 🙂 Tak trzymać 🙂

    W typowy sposób dla Koziorożca stanął w obronie Ezgi (za Jej słowa,” że żyje chwilą i nie myśli o małżeństwie”) ale też potwierdził moje wcześniejsze słowa, że między innymi dzięki takiej postawie wie, że Ezgi jest kobietą piękną wewnętrznie, rozumiejąca Jego potrzeby i nie próbująca na nim niczego wymuszać. Podkreślił też, że lubi obserwować życie Ezgi i patrzeć jej oczami na świat 🙂 , że mają wiele wspólnych zainteresować i potrafią razem spędzać czas dając sobie jednocześnie poczucie wolności i umiejętności bycia razem a jednocześnie osobno (np. czytanie książek, czy komponowanie i tworzenie nowych utworów przez keremcem).

    Widać też, że Jego decyzja o byciu z Ezgi jest bardzo poważna ponieważ rozpoczął „atak” 🙂 na zbudowanie trwałego związku. Dla Koziorożca takie otwarcie się przed mediami na temat swoich uczuć to tak jakby deklaracja na całe życie „Kocham Ezgi, jestem z nią szczęśliwy, to wspaniała, bogata wewnętrznie kobieta, z którą jestem i zamierzam założyć rodzinę”.
    Mam nadzieję, że Ezgi zdaje sobie sprawę, że Koziorożce są bardzo uparte i nie ma odwrotu. Decyzja zapadła. 🙂
    Myślę, że Ezgi też w końcowym wyniku chce małżeństwa, chociaż mogą czekać na skończenie kręcenia OHB (czyli jeszcze rok) ponieważ sama Ezgi powiedziała: „dla niej małżeństwo to nie tylko mąż i żona ale i dzieci” a prawdopodobnie kobiety mają w swoich kontraktach zakaz zachodzenia w ciążę dopóki nie skończą serialu OHB.

    Prędzej czy później będzie ślub. 🙂 To będzie piękne, pełne harmonii, miłości, szczęścia, śmiechu małżeństwo z dziećmi wprowadzającymi trochę zamieszania, ale to będą ich oczka w głowie, które scementują ich związek jeszcze mocniej. 🙂
    Trochę poczytałam o Ezgi i pooglądałam z nią wywiadów i wiem, że doskonale do siebie pasują. Jej charakter, podejście do życia, sposób zachowania przy innych osobach (szczególnie mężczyznach – co w Turcji jest specyficznie postrzegane) idealnie synchronizują się z zachowaniem i sposobem bycia Keremcem. Wspaniale się uzupełnią rozumiejąc się bez słów i wspierając nawzajem.
    Dla mediów i fanów on będzie tą głową rodziny, która zawsze z przodu gotowa jest bronić najbliższych od wszelkich trosk i przykrości.
    Ona lekko z tyłu, dająca się prowadzić, pozwalająca wychodzić mu na pierwszy plan, ale wiedząca czego chce od życia, twardo po nim stąpająca, znająca swoją wartość (żadne popychadło czy kura domowa), którą fani będą kochać za to, że jest, że gra jako aktorka i że dzięki niej Keremcem będzie bardziej piosenkarzem niż aktorem.
    W domu będą małżeństwem, które wspólnie podejmuje decyzje, które wspólnie pokonuje przeszkody jakie staną im na drodze. Małżeństwem dla którego szczęście współmałżonka jest czasami ważniejsze niż własna wygoda lub przyjemność. Oboje potrafią więcej dawać niż brać, cieszyć się, gdy mogą dać i docenić gdy „coś” dostaną. 🙂

    Jeszcze dwa słowa o Keremcem. W końcu sam przyznał, że dojrzał wewnętrznie i nie boi się pokazać światu części swojego prawdziwego „Ja”. Zaczął żyć życiem, które nie jest kierowane potrzebami i opiniami innych ale jest oparte na Jego wewnętrznej potrzebie bycia sobą. Już tak nie denerwuje się, gdy inny źle o nim mówią czy piszą. Poznał swoją wartość i zrozumiał, że im bardziej jest sobą, im bardziej pokazuje swoje wewnętrzne piękno i romantyczną duszę, która potrzebuje i kocha pomagać innym, to bardziej jest kochany przez fanów a media to media i tak napiszą co chcą.

    Taka przemiana szczególnie jest widoczna w ostatnich miesiącach co pokazuje, że Ezgi ma na niego dobry wpływ i jak sam kiedyś przyznał, uświadomiła mu, że jest zbyt nerwowy przy kontaktach z mediami.
    Ezgi podkreśla, że jest dumna z Keremcem, z Jego zachowania i podejścia do życia i pracy co na pewno dla Koziorożca jest podwójnie ważne, ponieważ lubią one oceniać siebie bardzo krytycznie i są często zbyt surowe dla siebie. Często widzą się w gorszym świetle niż jest w rzeczywistości. A taka publiczna pochwała i duma z tego, że są razem wypowiedziana przez ukochaną osobę jest czymś szczególnie cennym i ważnym dla lubiącego zamykać się w sobie Koziorożca.

    Z przyjemnością obserwuję Jego przemianę z chłopca o romantycznej duszy, zamkniętej i ograniczonej obawą jak mnie przyjmą, czy się nie ośmieszę itd w dojrzałego mężczyznę znającego swoją wartość, znającego swoje słabe i mocne strony, umiejącego uczyć się na błędach i wyciągać z nich wnioski z korzyścią dla siebie i osób go otaczających.:)

    Pozdrawiam Viatacuaromadecafe i wszystkich czytelników tego pięknego bloga. 🙂

    Apreciază

  2. Nu am decat cuvinte de multumire pentru munca de traducere , plina de acuratete, pentru informatiile placute din viata lui Keremcem si Ezgi. Sunt doi oameni de calitate , iar Keremcem in preajma ei a capatat acel comportament, care-l defineste ca om si pe care in preajma Sedei nu l-a avut tot timpul. /era mai tafnoasa si plina de ea/. Multumesc si astept cu nerabdare urmatorul interviu.

    Apreciază

Lasă un răspuns

