Orice vedetă are în viața sa un om de încredere, om care îi este un fel de oglindă a zilelor, trăirilor, secretelor sale.

Așa și Meryem Uzerli care a vrut să sublinieze, printr-o postare pe Instagram, o prietenie de 7 ani.

„Valoroasa mea asistentă din Turcia, tovarășă de drum, prietenă, azi se împlinesc 7 ani de când suntem împreună. Timp de șapte ani am realizat lucruri foarte frumoase. Am fost mereu împreună. Am râs, am plâns, ne-am consultat, am vorbit, nu am vorbit, ne-am confesat, ne-am distrat, ne-am certat, ne-am împăcat, am iubit împreună. Felicitări nouă, draga mea Ebru. Te iubesc foarte mult. Ce bine că exiști! Dumnezeu să te protejeze întotdeauna! „

 

„Pentru prieteni, eu sunt gata să fac din spatele meu o punte. Dar picioarele care trec deasupra mea, să poarte o inimă curată. La mulți ani împreună! La bine, la rău, la boală, la sănătate… Ce bine că suntem una în viața celeilalte, ce bine că-mi ești prietenă, Meryem…